شباب الثانوي
عزيزنا الزائر يشرفنا ان تقوم بالتسجيل فى منتديات شباب الثانوي
شباب الثانوي
عزيزنا الزائر يشرفنا ان تقوم بالتسجيل فى منتديات شباب الثانوي
شباب الثانوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب الثانوي

تحياتي : محمـــــــــــــــــد عزيــــــــــــز

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تعلن ادارة المنتدى انة عند عدم اتباع التعليمات الخاصة بالمواضيع سيتم حذف الموضوع مهما كانت اهميتة ولزيارة التعليمات الخاصة بالمواضيع على الرابط التالى : https://shababsec.yoo7.com/montada-f13/
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
sniper
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Bar_rightالحب المستحيل عايز اعرف رايكم Barالحب المستحيل عايز اعرف رايكم I_vote_lcap 
ĶãŽãŇσVặ
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Bar_rightالحب المستحيل عايز اعرف رايكم Barالحب المستحيل عايز اعرف رايكم I_vote_lcap 
الماجيك الكحكى
ESLAM MAGDY
ReMeMBeR Me
____((elmasry))____
القبطان
نأسف على الازعاج
ELMALAK ELMASRY
@$وداع &ورحيل $@
المواضيع الأخيرة
» رشح مين هياخد الدوري بس بصراحه
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأحد سبتمبر 11, 2011 8:39 pm من طرف بندر العريفي

» eثورة 25يناير
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 8:48 am من طرف sniper

» هام جدااا رجاء الدخول من جميع الاعضاءء الى موجوده ده لو فى اصلا
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالثلاثاء يونيو 28, 2011 11:10 am من طرف shabab naser

» اعرف شخصيتك
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 1:20 pm من طرف ساندى

» جحا ............؟
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأحد مارس 20, 2011 1:33 pm من طرف سبايرو

» اغنية امانة لنوال الزغبى
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالسبت فبراير 19, 2011 9:41 am من طرف sniper

» ملووووووووووووووووووووش حل
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالسبت فبراير 19, 2011 2:49 am من طرف ساندى

» عاجل.....بالصور اعدام المجرم الخطير الذي يرعب البنات...
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأربعاء فبراير 16, 2011 3:17 am من طرف Futur Doctor

» التأشيره .(هشام الجخ)
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالثلاثاء فبراير 15, 2011 1:53 pm من طرف sniper

» حصريا : النسخة الـ DVDRip للفيلم الكوميدى " المش مهندس حسن " بحجم 260 ميجا وعلى اكثر من سيرفر
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالخميس يناير 27, 2011 3:58 am من طرف سبايرو

» لو ضرخت باعلى صوتك .......... هتقول ايه
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأربعاء يناير 26, 2011 1:50 pm من طرف shabab naser

» الحب فى سن المراهقة حلم ولا حقيقة ؟؟؟
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأحد يناير 23, 2011 5:21 pm من طرف sniper

» امتحان الثانوية العامة فى عــــام ( 2020 ) ........
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأحد يناير 16, 2011 12:08 pm من طرف ESLAM MAGDY

» صور نادى البوابين ههههههههههه
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأحد يناير 16, 2011 12:04 pm من طرف ESLAM MAGDY

» قمه الرومانسيه
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالسبت يناير 15, 2011 10:46 am من طرف سبايرو

»  بنوتة امورة بدور على عريس........ شوفو شروطها وصورتها
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 1:23 pm من طرف sniper

» طرق تعذيب النائم:
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 1:19 pm من طرف sniper

» هل تعـــــــــلم؟
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالثلاثاء يناير 04, 2011 1:59 am من طرف Futur Doctor

» هل نهاية العالم ستكون عام 2012 ؟‏
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالإثنين يناير 03, 2011 7:15 am من طرف @$وداع &ورحيل $@

» سبحان الله
الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالإثنين يناير 03, 2011 7:14 am من طرف @$وداع &ورحيل $@

الحب المستحيل عايز اعرف رايكم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
برنسيسة الرومانسية

الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Empty
مُساهمةموضوع: الحب المستحيل عايز اعرف رايكم   الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 6:16 am

1. بسم الله الرحمن الرحيم.الحب ومشاكله وساعات كتيرة وبينهالينى ان مفيش قصه حب كانت حاليه من المشاكل..............بس لم تكون المشكله دى ملهاش حل نعمل ليه؟.........................موضوعنا وباختصار هو عن نوع من انواع الحب ومن رايى هو اصعب نوع من انواع الحب ......وهو الحب المستحيل............... والحب المستحيل ليه صور كثيرة الى بتخلى ان الحب دا من اصعب انواع الحب او من المستحيل ان يكمل...............ممكن يكون لوجود فارق بين ا الحبيبين سواءكان 1 -الفرق الجتماعى وهذا فارق كبير2-فارق السن3-او ممكن يكون اختلاف الدين و المتقعدات العادات والتربيه4-او رفضت الاهل لهذا الارتباط5- او حب شخص مرتبط بشخص اخر او العكس 6- او الحب من طرف اخر...........والحب المستحيل بيكون حب مستحيل لان فى عوائق كثير وغالبا اكثر عقبه هى الاهل هم العامل الرئيسى فى ان يكون الحب مستحيل............................والحب المستحيل له صور كتيرة اوى...................وفى موضوعنا هنا عايزة اجابه دى..............1-ليه الحب دى مستحيل 2-لو انت حبت او حبيتى بنفس صورة الحب دى هتعمل ايه 3-لو كان العائق الوحيد فى الحب دى هو الاهل هتعمل ايه..................................... انا فى انتطار ردودكم الحلوة
احمد العزب

احمد العزب

مُساهمةموضوع: رد: الحب المستحيل عايز اعرف رايكم   الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأربعاء يوليو 14, 2010 10:32 am

موضوع مهم بس معقد
http://noname.montadamoslim.com/forum.htm
برنسيسة الرومانسية

مُساهمةموضوع: رد: الحب المستحيل عايز اعرف رايكم   الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأحد يوليو 18, 2010 11:44 am

هل دى الحب المستحيل ام لا وياريت تجوابوا على الاسئله ولو فى حاجه انا غلطانه فيها ولا لا
ReMeMBeR Me

ReMeMBeR Me

مُساهمةموضوع: رد: الحب المستحيل عايز اعرف رايكم   الحب المستحيل عايز اعرف رايكم Emptyالأحد يوليو 18, 2010 12:14 pm

لو العائق هو الاهل يبقى مااسموش مستحيل ...يبقى مستحيل بس هايتحل.....كل دول ممكن يتحلو ومايبقاش مستحيل اللى هما الاهل والفارق الاجتماعى وكدا بس الحاجه الوحيده اللى يبقى اسمها فعلا الحب المستحيل هو لما بقو مختلفين فى الديانه ويبقى الراجل هو المسيحى دى اللى يبقى مستحيل وكمان لو كانت البنت هى اللى مسيحيه مايبقاش مستحيل بردو .............دا رائى مش عارفه بقى pale

الحب المستحيل عايز اعرف رايكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ما هو الفرق بين الحب والخداع فى الحب ؟؟؟؟؟
» يا ترى مين عايز يكسب حسنات
» لو عايز تضحك خش وشوف
» عندى سؤال عايز اجابه
» ايه رايكم